category

Dec 31, 2012

Say from DevourFilms and Fish&Chips crew 2012

2012年も残すところあと1日です。今年も多くのことを経験することができました。この福岡の街で仲間と遊びまくったり、クルーと旅に出たり、2度目のアメリカSFLondonSEOULなど異国の地でまた多くの最高の出会いを経験したり、仙台に行き、皆さんに温かく迎えられながらも様々な話を聞き考えたり、大きな2つの大会に行ったりと。ここにていくつかを紹介したいと思います。
すべての方々とのつながり、すべてに感謝します。

I appreciate everything that happened to me.
Thanks so much my all homies and have a nice holiday.
I hope "2013" will be a great year for everyone. Peace.

Seitaro "Say" Iki 2012

This is how we chill and how we live. Episode01 from Saytaro Devour on Vimeo.
Filmed in Tokyo and Fukuoka and Edited in February
"how we chill"の第一弾。自分にとって初めて編集に取り組んだ思い入れのある映像です。



My dream. "The 2nd trip to SF." from Saytaro Devour on Vimeo.
Fimed in San Francisco Edited in April
3weeksの滞在のなかで一生忘れられないことをこの大好きな街で経験することができました。


This is how we chill and how we live. Episode02 from Saytaro Devour on Vimeo.
Filmed in Miyazaki and Fukuoka city Edited in May


This is how we chill and how we live. Episode03 from Saytaro Devour on Vimeo.
Filmed in Fukuoka city Edited in August


4 days in Sendai city from Saytaro Devour on Vimeo.
Filmed in Sendai city Edited in August
仙台の皆さんには感謝が絶えません。本当にお世話になりました。


Fish&Chips 9states tour 2012 from F&C FILM on Vimeo.
Filmed by Masa from Fish&Chips
Fish&Chipscrewの皆と行ったツアーの映像です。最高の時間でした。


DAYS IN LONDON from Saytaro Devour on Vimeo.
Filmed in London Edited in September
SOFBの表紙を飾れたのもここでの出会いのおかげでした。ロンドンも大好きな街になりました。


No border. (My trip from Japan to Seoul) from Saytaro Devour on Vimeo.
Filmed in Seoul city Edited in September
国家間の問題が激化している中の旅でしたが、街で一人ひとり向き合ったならば、そんなことは全く関係ないということ経験し映像にしようと思いました。一生忘れられない最高の日々になりました。


以上自分の2012年の主要な映像になります。多くの方々に本当にお世話になり、感謝絶えません。ありがとうございました。皆さん良いお年を。            
                                                                                                                        Editer Say
                                       

No comments:

Post a Comment