category

May 19, 2013

ThroughSay'sEyes up:2days in San Jose

 Dew Sippawit "Barspin"
 Jaoa Danaikrit "Icepick grind to Barspin"
 Jaoa Danaikrit "Nose Manual"

 I went to San Jose first time and stayed at JeffD's house with Dew,Jaoa and Alex. I had a great time with them. They are so nice guys and San Jose is so good place. I was so surprised that there were so many good spots for ride and the spots were so bigger than I expected. Thanks so much my dudes.

other photos click here

1週間前にSan Joseに行きJeff Dの家に泊まって撮影をしたりパーティーに行ったりといい時間を過ごすことができました。ここにある見たことのある全てのスポットは予想していたよりもかなり大きく、FISH EYEを使って撮影することによってかなり小さく見えているということがわかりました。DewやJaoaのバースピンなどトリックの安定感は素晴らしく、どんなに難しそうなこともすぐにやってのけるスキルと経験の深さを感じました。彼らは10年間BMXに乗っていたそうで、BMXのスキルはFIXED以上と言えるでしょう。彼らのUSツアーの後に作られる映像は世界の度肝を抜くに違いないないようになりそうです。
SAY
       

No comments:

Post a Comment