category

Sep 17, 2013

Rainy session under a bridge

 Tukasa Ozaki from Froots crew "Smith Grind"
Tapiaki "Feeble Grind"
 From September 2nd to 3rd Tapiaki from Tokyo stayed in Fukuoka city to ride with us but the weather was not good and I couldnt ride with him because of the injury I got 2 days before of the day unfortunately. So Tukasa from Froots crew took Tapiaki a spot under a bridge where we can ride even when it rains and they got riding for 1 hour and I took pictures of them till his flight back to his city. Not good weather but we had a good time.Its always fun we spend time together with guys coming from other cities.

9月2日から翌日3日までTapiakiさんがBikeを片手に来福しましたが生憎の雨と自分の怪我で一緒に乗ることができませんでした。そこでFrootsのTukasaさんが用意してくれた車に乗り込み雨の日でも乗れる橋の高架下にあるスポットで帰りのフライトまで1時間ほどのライディングをし、僕は二人の写真を撮りました。この二枚がその写真です。天候には恵まれませんでしたがそれでも良い時間でした。また会えるのを楽しみにしています。

No comments:

Post a Comment